måndag 24 januari 2011

Alla saker man införskaffar....

Ja, när man har inredning som intresse så går det ju inte komma ifrån att det inhandlas en och annan sak till hemmet. I mitt fall så är det främst kuddar och filtar som byts ut efter årstid och infall. Jag vet i ärlighetens namn snart inte vart jag ska göra av alla kuddar och filtar jag har samlat på mig genom åren, kanske dags att börja rensa och slänga!?
Den virkade fina filten från Ellos får dock hänga med ett tag till, den prydde vardagsrummet i somras men nu får den ligga i sovrummet ett tag och se lite söt ut :).
Idag är jag ledig och det är väldigt skönt, får se om jag kan rota fram lite ork och göra något nyttigt!!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. God dag blir det ju! :)

    Skönt att få vara ledig!
    Jag håller med dig att det är så lätt att samla på plädar och kuddar men samtidigt flyttar man ju på dom och har efter olika årstider..

    Jag har även mycket tyger och saker i förrådet..
    Har funderat att ha loppis här hemma ocg sälja kaffe och fika. Bbarnkläder finss också massor!

    Nu sover mina små.
    Jag drog bort sofföverdragen för att komma igång här hemma.
    Dom är i maskinen och jag borde börja skura soffan och fötåljerna men här sitter jag!

    Det vore trevligt att ta en kopp kaffe och en av mina nybakade semlor!

    Sätta sig ner och bara lata och kolla på olika blogar men jag måste nog ta och priritera mitt hem med :)

    Ha en fin måndag!
    Fina bolder!
    Du har så mycket fint!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  2. Åhh så fint du har det mysig filt från Ellos!!!!
    Ha en ny fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Jag är precis likadan! Plädar men framförallt kuddar har jag sjukligt mycket utav... men ofta kommer de som stuffats undan fram lite då och då. Det är ju kul med omväxling ju =)

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja alla dessa grejer man samlar på sig, men ombyte förnöjer, och allt är ju "bra att ha" grejer =)
    Min man säger att jag har köpstopp nu men jag lyssnar inte med det örat ;)
    Den där filten har jag kikat på men inte köpt- men himla fin är den!

    SvaraRadera
  5. Det roliga med att man samlar på sig är ju att man kan byta lite då och då utan att behöva köpa nytt hela tiden. Så ett litet lager är ju alltid bra och kul att ha!

    Hoppas du fått lite gjort idag eller inget alls det är skönt det med:)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag trycker in alla mina kuddar i garderober! Kanske inte riktigt går i längden eftersom kläderna kräver sin space...det är ju så kul att byta och växla om.

    Kram Tina

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Känner igen det där, har en förkärlek till speciellt kuddar :)!
    Vilken härlig pläd du hade, riktiga vår färger.
    Ha en bra vecka!
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Då har vi haft en ledig dag båda två. Har du gjort någon nytta då? Här har jag gjort både ock men en middagsvila med sonen lyxade vi till med, skönt. Snygg filt från Ellos, jag du kuddar tar plats!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Du har så mycket fint! Jag samlar också på mig alldeles för mycket av just kuddar och plädar! Samtidigt är det ju så roligt att man inte kan låta bli :))

    Hoppas du får en fin kväll!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Hoppas att du har haft en trivsam och skön dag nu när du är ledig!!!

    Det är tur att man kan flytta runt på sina saker.... hi hi!!!

    Hoppas att du får en fortsatt fin och trevlig vecka!!! :)

    KRAM♥

    SvaraRadera
  11. Kuddar ja, de tar sin lilla plats, jag fick rensa ut rejält för ett år sedan då vår tvättstuga nästan översvämmades av kuddar och täcken :-)) Hoppas du fick en fin ledig dag. Ditt ljusblåa smeg kylskåp i förra inlägget är bara sååå underbart fin, ohhh vilken härlig pralin!! Kraaam P

    SvaraRadera
  12. man behöver ha ett litet lager så man kan förändra allt eftersom lusten faller på ;o)
    Ha en finfin kväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera