tisdag 8 februari 2011

Lite blått här och där.....






Smegens blå kompisar har smugit sig fram i köket . Tänk när hela köksfönstret är fullt av härliga mårbacka pellisar,  tänk när köksfönstret står på vid gavel och barnen skuttar runt barfota utanför :).
 Idag är vår  gräsmatta täckt av snö igen......ser faktiskt trevligare ut än den där leriga äppellövssörjan som jag stirrade på igår.
Hoppas ni får en skön vecka kära bloggvänner!
Själv är jag hemma och kurerar mig från förkylning.
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

12 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas att du kryar på dig!
    Vi har också så soligt här hemma!

    Din blåa nyans är så fin!
    Gillar det själv också!

    Ha en fin vecka!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hei.

    Nydelige bilder. Veldig fint med hvitt og blått. Får vårfølelse av å titte inn til deg. Og med den flotte utsikten av et SMEG. I love...

    Ha en fin dag, M.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  3. Härligt med blått, passar så bra i ditt kök.
    Jag tänkte på din årstidsironi från igår, kunde inte låta bli att le. Skönt att du slipper se skräpet idag iaf..
    Sömnen var inget vidare inatt hos mig då jag trodde stormvindarna från havet skulle ta taket med sig. Men snart blåser väl våren hit, får vi hoppas.

    Kram o kurera förkylningen, Tina

    SvaraRadera
  4. Stackare, krya på dig!

    Det blir väldigt fräscht o fint med lite blåa färgklickar tycker jag! Tycker Greengates vårnyheter är helt fantastiska!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja, jag menar att det är så mycket blått och fint som Greengate har nu i vår... =)

    Kram igen ;-)

    SvaraRadera
  6. Å blått är verkligen flått. Stämmer bra det!!
    Ha en bra dag
    AC

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga bilder. Önskar mig SMEG´s vitvaror jag med..
    Här har ljusrosa infunnit sig, för att skynda på våren :)
    Må så gott!
    /Sophia

    SvaraRadera
  8. Härligt med så många fina bilder från ert mysiga kök!!! :)))
    Jag gillar också blått... har kommit på senare år!

    Hoppas att du snart är kry igen och att energin återvänder!!!

    Ha en fin vecka och var rädd om dig!
    KRAMAR♥ Maria

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag älskar också blått och speciellt den blåa på dina bilder ovan! Så fräscht och vårigt :))

    Ha det fint!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Så fint med blått. Det är verkligen min favoritfärg. Några barn på jobbet gjorde en enkät om vilken favorit färg man gillade. Blått kom inte högt kan jag säga :)

    Krya på dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Krya på dig.
    Blått är en färg jag själv alltid återkommer till.
    Känns så fräscht :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Jättefint!
    Ha en finfin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera