söndag 17 juli 2011

En loppiskudde.

Var på loppis igår och hittade denna glada kudde för en tjuga :).
Annars så känner jag mig rent ut sagt rätt så deppig idag, imorgon ska jag börja jobba igen efter fyra underbara semesterveckor. Den jobbiga känslan grundar sig mest i att man nu inte har obegränsad tillgång till man och barn utan att allt återigen kommer att kretsa kring helgen och små stunder på kvällen.
Se nu till att njuta alla ni som fortfarande är lediga och ha det riktigt gott!!
Själv längtar jag till fredag ;).
Kramar Madeleine

10 kommentarer:

  1. Uj, den där känslan är inte kul..
    Du ska se att veckan går i ett huj och rätt som det är, har du kommit in i det och så känns det bra igen.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kudden är helt underbar!! Loppis är helt underbart!:)

    Ja det är väl just den där omställningen som kan vara jobbig och när övriga familjen fortsätter med sitt sommarliv... men snart är vi alla igång igen!:)
    Jag lägger till din blogg i min länklista nu!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag tycker synd om dig, ingen rolig känsla som infinner sig när semestern lider mot sitt slut... Trösten finns väl i att arbetsveckorna brukar gå ganska fort, snart är det fredag igen! Så fin kudde, den blev man verkligen glad av!

    KRAM, Jenny

    SvaraRadera
  4. Hej, vilken söt kudde! Jag hittade till din blogg idag genom tävlingen om Sveriges charmigaste hem. Vad mysigt du & din familj bor, väldigt lantligt och charmigt utan att bli sådär vitt.. Jag kommer säkert igen!

    SvaraRadera
  5. Stackare! Maken börjar arbetar imorgon, så det känns lite tråkigt, även om jag själv har flera veckor kvar. Det är ju just tiden tillsammans som man värdesätter mest!

    Ha en fin söndagkväll!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  6. Så bedårande! Brukar hålla utkik efter broderade dukar och annat på loppis, det brukar vara billigt.
    Jag lider med dig!Själv har jag tre veckor kvar på semestern, men de två första har ju passerat i en blinkning - HJÄLP!

    SvaraRadera
  7. Håller med dig. Tråkigt att vardagen börjar igen. Men men inget att göra åt. Jättefin kudde du fyndat! Ha en bra jobbvecka trots allt ;o) Kram Anna

    SvaraRadera
  8. ibland förstår man inte hur skönt det är att faktiskt ha semester förrän den börjar ta slut, när man kommer på vilket högt tempo man måste upp i igen...
    Söt kudde!
    Ullis

    SvaraRadera
  9. ...jag hoppas att du får en bra arbetsvecka och att de små stunderna med familjen blir många och trivsamma!!!

    Söt kudde!
    Kramar♥ Maria

    SvaraRadera