fredag 2 december 2011

I soffan.


I soffan är det dova toner som gäller, blått,grått, grålila, behåller dessa över jul.

Sitter och mixtrar lite med PhotoScape, har mycket att lära mig. Men trägen vinner heter det det ju och om det är något jag är, så är det just trägen ;).
Hoppas ni har en skön dag, jag längtar till 18.00 ikväll då borde middagen stå på bordet och livet är sådär extra trivsamt :). Idag blir det pasta med fläskfilé, massor av vitlöksfrästa champinjoner , sås med fetaost och soltorkad tomat :)).

11 kommentarer:

  1. Ramlade in här idag, så mycket fint du har i din blogg! Jag kikar snart tillbaka igen.

    SvaraRadera
  2. Jag har också PhotoScape... men har aldrig riktigt "hunnit" bli vän med det! ;)

    Vilka vackra bilder du visar i det tidigare inlägget, himla lovely! ♥

    Ha en trivsam fredag... visst är det makalöst fint att det är fredag!!! :)))

    Kramar♥ Maria

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild och fin blogg. Jag har också fotoscape men har inte lyckats få sådana fina ramar, hur får du till din kram

    SvaraRadera
  4. Du har verkligen ett trivsamt hem. Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av ditt recept? Det lät så smarrigt.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen. Vilken fin bild!!
    Jag har velat ladda hem fotoscape men törs inte, hihi
    Kanske dags att prova!!
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  6. Hej hej.

    Ja visst har man mycket att lära, har använt det programmet ett tag nu och börjar lära mig..

    Mums, maten låter riktigt god, ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Underbara färger på dina kuddar, just de tonerna har jag funderat till vår tv-soffa.
    Så himla charmigt med det svarta skåpet.
    Superfint!!!

    Ha en fin kväll.
    Kram Paula

    SvaraRadera
  8. Fantastisk blogg du har! Hit kommer jag att besöka fler gånge =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  9. Underbara underbara goda mat! Hoppas att det smakade riktigt gott men det tror jag säkert att det gjorde. Åh vad fint det ser ut på bilden. Älskar verkligen grå i olika nyanser tillsammans :)

    Trevlig andra advent till er!/Ann-Louise

    SvaraRadera
  10. Hei.

    Vakkert bilde. Og PhotoScape har blitt en god venn for meg. Vi blir aldri utlærte, for det er så mange muligheter med det. Og det tar tid, ikke minst. Men øvelse gjør mester.

    Lykke til.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  11. Du har en härlig blogg =) Här fick du just en läsare till. Läste om dig i Tove älskade hem och fastnade direkt för ert hem, helt i min smak. Kram och ha en skön fredag // Browneyedgirl
    blogg.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera