tisdag 17 januari 2012

Long time no see


Hej!!
Har tillbringat en vecka i Idre med min skidgalna familj, underbar skidåkning och vansinnigt trevligt. Vi lyckades få till en vecka med hela högen, mammsen, pappsen, mina fyra syskon och alla små kusiner. Att åka skidor från det att man kan stå på benen har varit obligatoriskt i min familj, vilket har resulterat i att alla tycker att det är fantastiskt roligt. Min man som visserligen gillar att åka skidor, men som inte är lika galen, tyckte möjligen att våra skidtekniksdiskussioner, jämförande av hastigheter och andra skidnördigheter blev en aning tradigt, men någon sådan hänsyn tas inte när vi kommer ihop oss ;). Nå, en stuga i fjällen står högst på min önskelista just nu, eller varför inte flytta dit på heltid?
Hoppas ni har det riktigt bra kära bloggvänner och tack för era gulliga kommentarer i förra inlägget.
Kramar Madeleine


4 kommentarer:

  1. Jag som ogillar vintern så men åkte jag skidor nerför skulle jag nog gilla den mera och också vilja ha en stuga i fjällen!!! Såg reportaget fr ert hem , åh så fint du har det, Hallsberg? Där har man tillbringat åtskilliga tmmar av sitt liv när man som jag jobbat inom järnvägen....jag älskar ditt vackra hem med pstaellga inslag!! Åk försiktigt! Mari.

    SvaraRadera
  2. Så flott bilde. Moro å stå på ski, men her er det ikke mye av den slags.

    Ha en fin uke.

    Klem Mona C

    SvaraRadera
  3. Roligt att du är tillbaka och har haft en toppenskön vecka. Jag förstår hur mysigt ni haft det tillsammans alla. Det bästa som finns att samlas.
    Vi sålde vår fjällstuga när det blev allvar att vi skulle flytta in vårt renoveringsobjekt.Tid är en bristvara, tyvärr.
    Ha en tokhärlig dag
    AC

    SvaraRadera
  4. Låter härligt!!!
    Ha en riktigt fin dag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera