tisdag 14 februari 2012



...blir man glad av.
 Har gått och kärat ner mig.....i en tapet, såhär lagom till alla hjärtans dag!! Så nu vill jag tapetsera sovrummet, genast!! Får hålla till godo med lite blomster och en rosa lampa tillsvidare, men jag kommer inte kunna komma över tapeten så jag hoppas jag inte behöver vara olyckligt kär allt för länge :/. 



Här är den.

Ha en riktigt trevlig dag!!
Själv ska jag nog ta tillfället i akt och bjuda maken på lite vin och tapas ikväll!!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

4 kommentarer:

  1. Hej !

    Låter mysigt !
    Vad fint !

    Ha en mysig alla hjärtans Dag!

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  2. WOW vilken tapet. Riktigt fin! Och vad mysigt det låter med tapas och vin. Hoppas ni får en riktigt mysig kväll. Själv bjuder jag min kärlek på hemmagjorda semlor. Hoppas det går hem :)

    Många kramar på alla hjärtans dag /Josefin

    SvaraRadera
  3. Förstår din förälskelse, tapeten är ljuvlig!
    Ha en mysig kväll!
    kram Sofi

    SvaraRadera
  4. Häliga bilder du visar. Och tapeten.......gilla gilla gilla!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera