lördag 21 april 2012

Soffrapport.

Kuddar: Åhlens, H&M home, bruka, lagerhouse.



Hejsvej!!
Ännu en arbetsvecka har gått, vilket innebär att vi är en vecka närmare sommaren :). För visst är det sommaren man har som riktmärke nu!? Här är det sommar i vardagsrummet även om vädret håller på och drygar sig. Har varit riktigt pigg och glad denna vecka men möjligen något förvirrad, glömde bort att jag körde bil med manuell växellåda, smorde in dotterns stackars ben med schampo istället för kräm och "grattade" fel människa till pensionen. Men jag skyller min förvirring på att jag har massa andra glada tankar i huvudet :).
Hoppas ni har en skön helg (trots tråkväder), själv ska vi snart bege oss till Motala för lite familjesammankomst!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine


5 kommentarer:

  1. VAckra kuddar! Håller med om att det kan bli lite snurrigt ibland, ha ha. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jo, kalendern säger att vi närmar oss sommaren.. men den känns ganska långt borta...

    Härliga kuddar du har köpt! Den turkosa färgen känns verkligen somrig!

    ha en fin helg!
    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  3. Härliga kuddar!! :)

    Ha en mysig lördag!
    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blev när jag halkade in här en riktigt sprudlande blogg. Härligt!
    Många härliga bilder! Tänkte bara lämna ett fotspår nu ska jag fortsätta utforska din blogg!

    Härlig söndagkväll till dig
    kramizar

    SvaraRadera
  5. Fräscha färger som upplyser om den efterlängtade våren! :)
    /Mia

    SvaraRadera