fredag 10 augusti 2012

Hemma lagom till fredagsmyset..

När jag får för mig att jag blir sugen på att ha vissa färger till en viss årstid så är det bara något som poppar upp i huvudet, det som har poppat upp nu är att jag vill ha orange, blått i olika nyanser och så lite rosa och kanske vinrött. Det trevliga med färger är att de förstärker känslan av en årstid och jag som gillar hösten förstärker gärna höstkänslan inomhus. Nu är det ju inte höst än, men sensommar kan vi nog kalla det. Kom hem från torpet idag så jag försöker inbilla mig att det är helt vanlig fredag och inte sista semesterdagen, fredagar älskar man ju i vanliga fall så då kör vi sedvanligt fredagsmys :). Ja, vi kör mys efter den VÄLDIGT viktiga handbollsmatchen, är ju alltid trevligare med sällskap till maten :).
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine

4 kommentarer:

  1. Oj så mycket härlig färg, otroligt fina bilder!
    Ha en riktigt mysig fredag :)

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Handbollen är viktig, de vet du ;), och fredagsmyset likaså;).

    Välkommen hem från torpet. Nu hoppas jag på lite tätare inlägg från dig;) med dina alltid så fantastiskt fina bilder.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  3. Härliga färger! Älskar det ljusblåa :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Så där vackert skulle jag oxå gärna vela ha det i höst, nästan lite sommarkänsla ändå;)

    Ha en fin dag/Kram Lussan

    SvaraRadera